آخرین مطالب

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. 1

    سلام

    عزیزم بهتر بود روایت امام باقر که فرموده اند با خصم خود با سوره قدرودخان مجادله کنید…..را اول برای خود می گفتی بعد برای ما خواهشا این روایت را چند مرتبه تکرار کن با منظورم را بفهمی وبه جوابی که در این باره داده ای تفکر کنی وببیینی آیا واقعا آنگونه که امام خودت فرموده با من بحث کرده ای {ایشان فرموده اند با سوره قدر ودخان بحث کنید نه با روایت }من در بحث کردندروایات ابوهریره و…..راکنار گذاشته ام وبا تو بحث کرده ام اما شما چی ؟من که برام ثابت نشد امامت زنده هست

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      عصر انتظار

      دوباره سلام
      خوب بنده این متن رو هم برای بحثی که با شما داشتم تدارک دیدم.
      یعنی بنده پیرو همین حدیث هم خود حدیث را ذکر کردم و هم سوره های ذکر شده را.
      اگر برای شما هنوز زنده بودن امام زمان (عج) ثابت نشده شما باید به یک سوال جواب بدید و آن اینکه پس ملائکه و روح -که بیان شد از عظمت بالایی برخوردارند و بر هر کسی نازل نمی شودند- هر شب قدر بر چه کسی نازل می شوند.
      با احادیثی که برای شما گفتم ذکر کردم که مامعتقدیم که به امام زمان (عج) نازل می شوند اگر این برای شما اثبات نشده بفرمایید به چه کسی نازل می شوند؟

    2. سلام

      ارتباط از طریق ایمیل را براین نوع پاسخگوئی تر جیح می دهم چون سریعتر متوجه پاسخ های شما دوست عزیزم ممنون می شوم اگر از طریق ایمیل پاسخ ما را بدهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.