آخرین مطالب

مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. 4

    سید رضا

    خداوند آدم را خلیفه الله در زمین قرار داد وبر تمام جانداران اجنه شیاطین وابلیس وفرشتگانش برتری بخشید وحال همانگونه که مستند هست وقول داده شده از جانب خداوند وفرستادگانش پیام آورانش در زمینش زمانی که ظلم و ستم فساد در زمین زیاد وفراتر از آنچه که گذشت بر مردمان در زمین وحال همان فراتر از حد تصور است ظلم وجور ظالمان مستبد و خود خواه.وخداوند خاتمش احمدش را به نامهایی که به وی نهادند فرستاده است.فلحال منتظر یاریکنندگانش در زمین خداوند هست تا به ایشان بگرووند آیا وعده خداوند را ندیده اید آیا محقق نگشته آنچه را که از عالم غیب از گذشته قرار بود اتفاق بیفتد در آینده گفته نشد.آیا تمام کلام خدا وفرستادگانش محقق نگشته حال نوبت آن رسیده که ظلم وستم را از ریشه خشکانید واین غده سرطانی را از زمین محو کرد ونحال محبت کاشت که همان صلح وآرامش الهی در زمین است.وخداوند کمک میکند یاری می‌رساند ما را تا غالب گردیم به این ظلم وستم وپایان دهیم به این ظلم أنا بقیه الله فی الارض.سبحان الله

    پاسخ دادن
  2. 3

    ناشناس

    با سلام به شما عزیزان و بزرگواران و با آرزوی سلامتی و سعادت و توفیق روز افژون برای شما .
    میخواستم مراتب قدر دانی خودم را از مطالب ارائه شده در سایت تون اعلام کنم بخصوص مطلب پیامبران و مهدویت که بسیار شیرین و پر محتوا ارائه شده. امیدوارم خداوند منان روز به روز بر توفیقات شما بیفزاید و در رکاب مولای غدیر و فرزندش مهدی (عجل الله تعالی فرجه) پیشرو و ثابت قدم باشبد.

    با تشکر ـ مشکاه

    پاسخ دادن
  3. 2

    مظاهری

    سلام من چنتا از فایلهای لای باز شمارو با هم ترکیب کردم چطور میتونم براتون بفرستم که در دسترس قرار بدید همه استفاده کنن. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ دادن
  4. 1

    ناشناس

    سلام
    خدا قوت سایت کاملی دارید شما رو لینک کردیم
    با تشکر
    توطءه بزرگ
    http://www.reeyazati.blogfa.com

    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.