آخرین مطالب

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. 1

    سید سبز

    بسمه تعالی
    شما برید گند آقا زاده امام خامنه ای تون رو جمع کنید که با اختلاس چند میلیارد یورویی چند کیلومتری زده ..ده …!!! خوش به حال مردم احمق که بازیچه دین بازی شماست!!!

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      عصر انتظار

      سلام سبز….
      مردمي احمقند كه بدون سند چيزي رو قبول كنن شما داداش جان يه سند فقط يه سند بيار كه آقا زاده هاي امام خامنه اي ما در امور اقتصادي وارد شدن يا به قول شما اختلاس كردن بعد ببينيم مردم احمقند يا…

    2. 1.2

      علی

      شما خود فروخته و از خدا بریده که راه روشن حق را نمی توانید تشخیص دهید و برای مطامع دنیا و ارضای شهوات خود حاضرید بر باطل لباس حق بپوسانید و حق را به مسلخ ببرید … شما از ایمان و اسلام و شهادت و ولایت و امامت و … چه میدانید شما حتی از ملیت م وطن هم بویی نبرده اید شما از انسانیت هم بویی نبرده اید … که هم وجدان و هم عقل و عم شریعت و هم انسانیت بر باطل بودن را همیر حسین و خیانت او به ملت و اسلام و انقلاب و شهدا گواهی میدهند … از این دست فرومایگان در طول تاریخ کم بوده و از این به بعد هم خواهندبود همین بی بصیرتان تاریخ که همواره سد راه حق بوده اند ولی به لطف حق در برابر طوفان کوبنده ایمان ذلیل و نابود خواهند بود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.