آخرین مطالب

مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. 1

    ناشناس

    چه اغتشاشی اعتراض به گرانی و فساد بدبختی از کی تا حالا اغتشاش شده اگر دین ندارید لاقل آزاده باشید حتما امام حسینم اغتشاش گر بود

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      عصر-انتظار

      سلام علیکم . در کدام یک از تجمعاتی که در این چند هفته برگزار شد یک شعار درباره گرانی یا مسائل اقتصادی داده شد که شما مدعی هستید اعتراض درباره گرانی و فساد بوده ؟
      در اعتراض مد نظر شما ، انواع آتش زدن ، خرد کردن شیشه مغازه ها ، سنگ پرانی به ماشین های مردم و خسارت وارد کردن به اموال عمومی وجود داره ؟ این حرکات اغتشاش هست نه اعتراض .
      امام حسین علیه السلام برای احیای دین قیام کرد. هدف شما از قیامتون طبق چیزی که در تجمعات مشخص هست و گفته های واضح کسانی که در خیابان بودند اکثرا مسایل جنسی و پوشش و روابط بدون محدودیت و بی قید و بند در جامعه هست . اگر هر کدام از این موارد را قبول ندارید و میخواید انکار کنید بفرمایید تا به مقدار کافی فیلم و ویدئو از هر مورد رو براتون بفرستیم که جایی برای انکار باقی نمونه .
      تمام شبکه های غربی و بی بی سی و اینترنشنال و منافقین و کومله و … شبانه رو در حال حمایت از تجمعات خیابانی هستن . از کی تا حالا این گروه ها که خودشون جزء لیست گروه های تروریستی خود اتحادیه اروپا هستن ، شدن آزادی خواه و طرفدار آزادی .

    2. 1.2

      میثم

      در خانه اگر کس است یک حرف بس است

      شما به شعارهایی که به قول خودتون برای گرانی بود توجه کن ببین اگر یک شعار از گرانی بود حرف شما درست

      درضمن شما که دین داری پس آزاده باش_ بی بی سی و اینترنشنال و فاحشه ای به اسم علینژاد که افتخارش این بود قبل از ازدواج باردار شده _ اگر این هارو بزاری کنار شخص خودت هیچ چیزی برا گفتن نداری_ و هیچ چیزی رو هم نمیتونی ثابت کنی ، چون حقیقت کاملا مشخصه_ در دریای بیگانه داری شنا میکنی فکر میکنی دریاست نه برادر برکه ای بیش نیست ، اون که شاه مملکت بود با یه تماس انگلیس گورشو گم کرد شماها که عددی نیستین فقط یه ابزار و وسیله برای پیشبرد اهداف کثیف دشمنان هستید
      و در آخر اینکه کور خوندید از رسیدن به تمامی افکار پلیدتون میدونی چرا؟
      ۱ تمام رسانه های غربی اعم از بی بی سی و اینترنشنال و منوتو و صدها برنامه و رسانه در اختیار شما بود
      ۲ میلیارد میلیارد دلااااااار پول و تجهیزات غرب و سعودی و امارات با شما بود
      ۳ تمام سلبریتی های حروم زاده و زنا زاده هم که با شما بودن
      ۴ دولت مردای اروپایی و رئیس جمهور آمریکا هم که با شما بود و براتون پیام کمک رسانی و حمایت ارسال میکرد
      اما هیچ غلطی نتونستین بکنین جز کشتن مردم میدونی چرا؟؟ چون خدا با شما نبود و نخواهد بود…
      «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ _با آنها پیکار کنید که خداوند آنان را به دست شما مجازات می‌کند و آنها را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان را شفا می‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم می‌نهد).»

    3. 1.3

      ناشناس

      مشکلات معیشتی قبول. اما کو شعار معیشتی، فعلا شعارها آزادی جنسیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.