آخرین مطالب

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. 1

    سارا

    سلام من بسیار دعای فرج امام زمان علیه السلام را دوست دارم با این که خیلی سن کمی دارم و ۱۲ سالم است ولی خیلی به نماز و قرآن ودعاها علاقه زیادی دارم .
    حتماً بعد نماز این دعا را بخوانید. {♡♡}

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      ناشناس

      هزار ماشاءالله دختر گلم سارا خانم، خدا حفظت کنه، برای همه و من هم دعا کن، دست بر و بچه های سایت عصر انتظار هم درد نکه. گله کوچکی هم دارم و اون اینکه از عبارات ” سالروز ولایت امام زمان” یا ” تاج گذاری” یا ” آغاز امامت امام زمان” استفاده نکنید،چون امام از روزیکه بدنیا میاد امام هست چیزی شبیه به عیسی ابن مریم که در قرآن آمده در آغوش مادر گفت: ” و آتَینیَ الکِتاب/ یعنی: به من کتاب داده شده. امام موسی کاظم(ع) در باز گشت از یکی از سفرهای حجّ پدر بزرگوارش امام صادق(ع) و در منزلگاهی بدنیا آمد.برخی شیعیان برای استقبال رفته بودند،یکی از آنها نقل می‌کند که در آن منزلگاه محضر امام صادق(ع) بودم که کودکی نو رسیده را خدمت حضرت آوردند.حضرت بعد از گفتن اذان و اقامه در گوش کودک به من فرمودند: ” به امام خودت سلام کن “، من به کودک خطاب کردم السّلام علیک یا ابن رسول الله، کودک در آغوش پدر جواب مرا به اسم و اسم پدرم جواب دادند و فرمودند: ” ای پسر فلانی! خداوند به تازگی دختری به تو عطا فرموده که او را حُمیرا نام گذاشته ای و این نام در شأن ما و شیعیان ما نیست، نام او را فاطمه بگذار”؛ راوی می‌گوید که در حیرت بودم که حضرت صادق(ع) خطاب به من فرمودند: ” فرمان امام خود را اطاعت کن،”. پس نتیجه میگیریم که مقام امامت به سنّ و سال و زمان و مکان و….بستگی ندارد و برای امامت امام عصر(عج) تاریخ نمی‌توان تعیین کرد همانطور که به امام هفتم و بقیه ائمه(ع) نیز نمی‌توان تاریخ تعیین کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.