آخرین مطالب

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. 2

    منتظر

    اگه امکان داره به همراه نقدوبررسی جزءبه جزءودقیق تر قسمت های فیلم ها،خودآن ها را روی سایت بگذارید.نه اینکه عاشق دیدن این فیلم ها باشم.ولی ازطرف اطرافیان مورد سوال های ریزی می شوم که باتوضیحات کلی و سربسته ی ارائه شده به نتیجه ای نمی رسیم.ممنون.

    پاسخ دادن
  2. 1

    مرید الله شباهنگ

    دوستان عزیز خسته نباشید. این قسمت را هم خواندم. البته باید عرض کنم که ما هم معتقد هستیم شیطان قدرتمند هست ولی فقط برای موجوداتی که به فرمایش باریتعالی دست از خدا و پیامبران و اولیاء کشیده باشند.در ادامه وقتی شیطان از خداوند امان میگیرد، از خداوند می خواهد تا قیامت اجازه بده تا حقانیت خود را مبنی بر اینکه تنها شیطان ارزش اشرف مخلوقاتی را داشته را ثابت کند، خداوند می فرماید تو اجازه داری اما بدان کسانی را که از من دست شسته اند و فرزند تو هستند را می توانی گمراه کنی زیرا بندگان من به سلاحی مجهز شده اند که شیاطین بر آنها مستولی نمی توانند شد. پس باید سلاحی را که خداوند در اختیارمان قرار داده است را رونمایی کینم. ان شاءالله

    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.