آخرین مطالب

مطالب مرتبط

11 دیدگاه

  1. 8

    baran

    دورود بر شما.واقعا خسته نباشید.و امیدوارم که هر روز موفق تر از پیش باشید.خیلی از سایتتون بهره بردم

    پاسخ دادن
  2. 7

    ناشناس

    سلام و خداقوت دمتون گرم که اجازه استفاده مطالبو دادین خیلی تشکر

    پاسخ دادن
  3. 6

    جـــJavadiMohebـوادی محب

    با سلام میشه لطف بفرمائید
    توضیح بدید جمله “دفاع مقدس” با چه فونتی و چه برنامه ای نوشته شده ؟
    سپاسگزارم

    پاسخ دادن
    1. 6.1

      عصر-انتظار

      سلام علیکم
      خطاطی کلمه با دست انجام شده

    1. 5.1

      seilsepur

      با سلام لینک و فایل لایه باز هر دو سالم هستند.

  4. 4

    محمد

    با سلام و خسته نباشید
    لطفا فایل psd رو قرار بدید

    پاسخ دادن
    1. 4.1

      عصر انتظار

      سلام به شما دوست گرامی
      فایل لایه باز تصویر در مطلب قرار گرفت.
      با تشکر از توجه شما

  5. 3

    مجید

    من نشان شما را در وبلاگم قرار دادم
    و با تشکر از مطالب شما.

    پاسخ دادن
  6. 2

    مجتبی صادقی

    بسم الله الرحمن الرحیم
    به اطلاع میرسانیم که اقای حسن جلالیان (استاد طب اب درمانی) و مولف دو عنوان کتاب در خصوص اهل سنت ( یک سوال ) و (برهان) که درتابستان 89 چاپ شده اند در مورخه 27/ 7 /89 با جناب استاد آقای مولوی عبدالمجید مرادزهی در منزل ایشان در زاهدان مناظره داشتند و در ادامه استاد جلالیان جناب آقای مولوی عبدالمجید مرادزهی را در تاریخهای 2/8/89 و 4/8/89 و 6/8/89 (سه مرتبه) دعوت به مناظره در حضور دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان و با موضوعیت )روش ومنش حضرت فاطمه سلام الله علیها با شیخین بعد از رحلت پیامبرصلوات الله علیه) نمودند که از سوی جناب آقای مولوی عبدالمجید مرادزهی استاد حوزه دارلعلوم مسجد مکی زاهدان جوابی داده نشد و در نهایت آقای مولوی مراد زهی طی پیامی به استاد جلالیان عنوان نمودند که شروطی برای مناظره دارند و اگر این شروط پذیرفته شدند مناظره را میپذیرند و جناب استاد جلالیان نیز از تاریخ 7/8/89 به بعد طی چندین پیام از جناب آقای مولوی عبدالمجید مرادزهی درخواست نمودند تا شروطشان را بفرمایند اما تاکنون جناب مولوی عبدالمجید مرادزهی شروطشان برای مناظره با استاد جلالیان را اعلام نکرده اند . ضمنا متن نامه استاد جلالیان با عنوان ( غضب و خشنودی حضرت فاطمه سلام الله علیها معیار تشخیص حق وباطل ) در مورخه 89/8/4 در چهار صفحه به تعداد یکهزار نسخه در دانشگاه سیستان و بلوچستان ) خوابگاههای دانشکده ادبیات ( به انضمام )کتاب یک سوال( و )کتاب برهان( توسط دوستان ایشان توزیع شد .
    برای آشنایی با استاد حسن جلالیان می توانید به آدرس وب سایت شفاگر (طب آب درمانی ) http://www.shafagar.com مراجعه نمائید .
    با احترام وتشکر
    12/8/89
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اَعوذِ بِالله من الشیطان الرجیم
    اِنَّ الَّذیْنَ یُؤذُونَ اللّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللّهُ فِی الدُّنْیا وَ الْاخِرَةِ وَ اَعَدَّ لَهُمْ عَذاباً مُهْیناً.
    سوره احزاب آیه 57
    آنها که خدا و پیامبرش را آزار می دهند، خداوند آنان را از رحمت خود در دنیا و آخرت دور ساخته و برای آنها عذاب خوار کننده ای آماده کرده است.
    غضب و خشنودی حضرت فاطمه سلام الله علیها معیار تشخیص حق و باطل
    تحقیق پیرامون شخصیت و فضائل برجسته حضرت فاطمه سلام الله علیها و چگونگی رفتارش با شیخین برهانی است برای قلوب حق پذیر، آنانی که بدور از تعصب و لجاجت بدنبال حقیقتند و هر گاه به حق رسیدند آن را با تمام وجود پذیرا می شوند.
    ابتداً با استناد به کتب معتبر اهل سنت یعنی صحیحین (مسلم و بخاری) چند حدیث در خصوص آن بانوی مکرم می آوریم (گرچه فضائل حضرت فاطمه سلام الله علیها منحصر به این چند حدیث نمی شود).
    6 حدیث درباره حضرت فاطمه سلام الله علیها
    1- قال رسول الله صلی الله علیه و سلم:
    اِنَّ الله یغضب لغضبک یا فاطمه و یرضی لرضاک
    مستدرک علی الصحیحین (مستدرک حاکم نیشابوری) ج 3 ص 153
    ای فاطمه خدا غضب می کند به غضب تو و خشنود می شود به خشنودی تو.
    2- قال رسول الله صلی الله علیه و سلم:
    فاطِمَةُ بَضْعَةُ مِنِّی ، فَمَنْ اَغْضَبَها اَغْضَبَنیِ
    صحیح بخاری- کتاب فضائل اصحاب النبی (المناقب) باب مناقب – مناقب فاطمه حدیث 3767
    فاطمه پاره تن من است، پس هر کس او را خشمگین کند مرا خشمگین کرده است.
    3- قال رسول الله صلی الله علیه و سلم:
    فاطِمَةُ بَضْعَةُ مِنِّی، یُوذِینی ماآذاها
    فاطمه پاره تن من است،‌ هر که او را بیازارد مرا آزرده کرده است.
    صحیح مسلم – کتاب فضائل الصحابه – باب فضائل فاطمه حدیث 2449
    4- قال رسول الله صلی الله علیه و سلم:
    فاطِمةُ سَیّدةُ نِساء اَهْلِ الجَّنةِ.
    فاطمه سرور زنان بهشتی است.
    صحیح بخاری- کتاب فضائل الصحاب النبی (المناقب)- باب مناقب- مناقب فاطمه حدیث 3767
    5- قال ام المومنین عائشه:
    ما رأیتُ اَحَداً قَدْ اَصْدَق مِنْ فاطِمَه
    کسی را راستگوتر از فاطمه ندیدم.
    مجمع الزوائد هیثمی ج 9 ص 201
    6- قال ام المومنین عائشه:
    ما رَأیْتُ اَفْضَلُ مِنْ فاطِمَةُ غَیْر اَبِیْها
    ندیدم برتر از فاطمه غیر از پدرش
    مجمع الزوائد هیثمی ج 9 ص 201
    جمع بندی این 6 حدیث:
    1- خشم فاطمه خشم خداست
    2- خشنودی فاطمه خشنودی خداست.
    3- فاطمه پاره تن پیامبر است.
    4- خشم فاطمه خشم پیامبر است.
    5- هر کس فاطمه را آزار دهد پیامبر را آزار داده است.
    6- فاطمه راستگوترین است.
    7- هیچ کس به فضیلت و برتری فاطمه نمی رسد جز پدرش.
    حال که مقام و موقعیت وفضائل حضرت فاطمه سلام الله علیها روشن شد به چند حدیث در خصوص نحوه برخورد و رفتار حضرت فاطمه سلام الله علیها با جناب ابابکر که در صحیحین آمده توجه فرمائید:
    حدیث اول:
    …فَغَضََبتْ فاطِمَةُ بِنْتُ رَسُولِ اللهِ (صلی الله علیه و سلم)، فَهَجَرتْ اَبابَکر، فَلَمْ تَزَلْ مُهاجِرَتَهُ حَتَّی تُوُفَّیَتْ وَ عاشَتْ بَعْدَ رسول الله (صلی الله علیه وسلم) ستة اَشْهُرٍ….
    (حدیث بعد از چند راوی می رسد به ام المومنین عایشه که خبری می دهد به)…. پس غضب (خشم ) کرد فاطمه دختر رسول خدا (ص) و روی برگردانید (قهر کرد) با ابابکر و این روی برگردانیدن (قهر کردن) ادامه داشت تا وفاتش و 6 ماه زندگی کرد (فاطمه) بعد از رسول خدا (ص).
    الف- صحیح بخاری- کتاب فرض الخمس – حدیث 3093
    ب- صحیح مسلم – کتاب الجهاد و السیر – باب قول النبی صلی الله علیه و سلم. لا نورث… حدیث 1759

    حدیث دوم:
    (حدیث بعد از چند راوی می رسد به ام المومنین عایشه که خبر می دهد)
    ….. فَهَجَرتْهُ فَلَمْ تُکَلَّمهُ حَتّی تُوُفَّیَتْ وَ عاشَتْ بَعْدَ الَّنبیِ (صلی الله علیه وسلم) سِتَّةَ اَشْهُرٍ فَلَمّا تُوُفَّیتْ،‌دَفَنَها زَوْجُها عَلیٌ لَیْلاً، وَ لَمْ یُوذِنْ بِها اَبابَکْرٍ وَ صَلی عَلَیْها …..
    ….روی برگردانید (قهر کرد) فاطمه از ابابکر و با اوسخن نگفت تا وفاتش و 6 ماه بعد از پیامبر (ص)‌ زندگی کرد و بعد از وفاتش همسرش علی او را شبانه دفن کرد و برای نماز و دفن فاطمه ابابکر را خبر نکرد….
    الف- صحیح بخاری – کتاب المغازی – باب غزوه خیبر- حدیث 4240 و 4241
    ب- صحیح مسلم- کتاب الجهاد و السیر – باب 16
    (باب قول النبی صلی الله علیه و سلم، لانورث ما ترکنا فهو صدقه) حدیث 1759
    حال به جمع بندی دو حدیث توجه فرمائید:
    1- خشم فاطمه از ابابکر
    2- روی برگرداندن (قهر ) فاطمه از ابابکر
    3- سخن نگفتن فاطمه با ابابکر تا وفاتش
    4- خبر نکردن ابابکر برای نماز و دفن فاطمه
    5- دفن شبانه فاطمه
    حال که مقام و فضیلت حضرت فاطمه سلام الله علیها و نوع عملکرد و رفتار آن بانوی مکرم با استناد به کتب مهم و معتبر اهل سنت روشن گشت چند سوال قابل طرح است.

    چند سوال؟
    1- آیا حضرت فاطمه مرگش به مرگ جاهلیت بوده است؟!!!
    زیرا در صحیح مسلم حدیثی از پیامبر نقل شده که:
    مَنْ خَلَعَ یَداً مِنّ طاعَةٍ لَقِیَ الله یَوْمَ الْقِیامَةِ لا حُجَّةَ لَهُ وَ مَنْ ماتَ وَ لَیْسَ فِی عُنُقهٍ بَیْعَةٌ ماتَ مِیْتَةٌ جاهِلَّیِةً.
    صحیح مسلم- کتاب الاماره – باب وجوب ملازمه جماعه المسلمین عند ظهور الفتن و فی کل حال …. حدیث 1851
    مضمون این روایت که از پیامبر (ص) وارد شده است این است که: هر کس بمیرد و در گردنش بیعت پیشوایی نباشد مرگش به مرگ جاهلیت است.
    پس اگر این حدیث را که در صحیح مسلم آمده را بپذیریم و چگونگی روش و رفتار فاطمه را با توجه به آن دو حدیث قبلی در نظر بگیریم چه نتیجه ایی می توان گرفت جز اینکه یگانه دختر رسول خدا(ص) ‌با آن همه مقامات و فضائل به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است!! زیرا حضرت فاطمه با پیشوا و امام و جانشین پدرش بیعت نکرد، ‌قهر کرد و حرف نزد و روی برگردانید و خشم گرفت و نسبت به ابابکر غضبناک بود تا لحظه وفاتش.
    2- آیا شرعاً و عقلاً جایز است دوست داشتن و پیروی از کسی که خدا و رسولش از او غضبناک هستند؟ (چون غضب فاطمه غضب پیامبر و خداست).
    3- دفن شبانه حضرت فاطمه و پنهان بودن قبر آن بانوی مکرم چه پیامی برای حق طلبان و آزاداندیشان در طول تاریخ دارد؟

    والسلام علی عباد الله الصالحین
    ارادتمند و خدمتگذار ملت بزرگ ایران
    برادر کوچکتان
    حسن جلالیان

    پاسخ دادن
  7. 1

    عمار

    سلام
    این پست شما در بسته فرهنگی امروز اطلاع رسانی شد
    http://ammarname.blogfa.com/post-117.aspx
    یا علی

    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.