آخرین مطالب

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. 4

    میرمهدی

    دوست عزیز ناپیدا شدی؟!!
    کجایی تو؟

    پاسخ دادن
  2. 3

    میرمهدی

    دوست عزیز سلام.
    فکر می کردم واقعاً قصد دارید مرا از ضلالت و گمراهی درآورید. دوست داشتم با شما که دغدغه حکومت مصلح جهانی را دارید، به بحثی دوستانه بنشینم و شک و شبهات موجود را اگرنه تمام، لااقل به حداقل برسانم. اما انگار شما خیلی فرصت بصیرت افزایی ندارید که برای نماندن در رودربایستی حقیر، حتی کامنت مرا حذف نموده یا منتشر نکردید.
    البته خیلی مهم نیست. دیگر این حرفهای کهنه به درد هیچکسی نمی خورد. بهتر است به آینده بیندیشیم. آینده ای با امام زمان، بدون دروغ و ریا و نیرنگ. انشاءالله.
    موفق باشید.

    پاسخ دادن
  3. 2

    میرمهدی

    تو اگه عرضه داری، خودت یه هنری به خرج بده و درفشانی کن. حالا من خواب و شما بیدار. شما فقط یک لطفی به من بی بصیرت بکن و آدرس لیستی که وزارت کشور از امضای همه ناظران حاضر موسوی پای صندوق های رأی، منتشر کرده رو به من بده تا من هم به بصیرتی که شما دارید، دست پیدا کنم.
    اگرچه فکر نمی کنم همچین چیزی رو بشه پیدا کرد. اما خب ادعا که شاخ و دم نداره. خیلی راحت یه چیزی میگید و بعد هم چون فکر می کنید قدرت دستتونه، لابد کسی جرأت نمی کنه از شما سند و مدرک بخواد. اگه یه سایتی هم مثل الف (اونم به خاطر اینکه توی رودربایستی آدمایی مثل من قرار گرفت،) جرأت کرد و همچین درخواستی کرد، البته با تهدید و فرافکنی، اون سایت و خوانندگانش رو مجبور به سکوت می کنید.
    همه مدارک ما مزخرف و بدرد نخور. اما شما که ادعا می کنید مو لای درز انتخابات نمیره، لااقل یه سندی از همین ادعاتون که همه ناظران موسوی پای فرمهای ۲۲ انتخابات رو امضا کردند، را رو کنید تا دیگه هیچ آدمی نتونه جرأت ادعای تقلب رو بکنه. و الا حرف بی پایه و اساس زدن از همه کسی برمیاد، مخصوصاً آدمایی که ادعای قدرتشون میشه.
    در ضمن شما که در عصر انتظار به سر می بردی، فکر می کنید امام زمان هم وقتی انشالله بیاد، همینجوری مثل شما میخواد شک و شبهه ها رو بر طرف کنه؟
    این در پاسخ به نوشته شما در آهستان بود.
    hdk nv hso fi ‘tji alh nv

    پاسخ دادن
    1. 2.1

      فرزند روح الله ، سرباز سید علی

      در پاسخ به میر مهدی کامنت نویس :

      متوجه منظورت نشدم . از جمله ” تو اگه عرضه داری، خودت یه هنری به خرج بده و درفشانی کن ” منظورتان چی بود ؟ منظورتون اینه که من هم کتاب بنویسم . به روی چشم . البته در حال انجامش هستم ولی فکر نمی کنم جنابعالی از محتویات کتاب زیاد خوشتان بیاید ولی هر وقت آماده شد یک نسخه از آن را برای شما می فرستم .

      اولا کسی که ادعا می کنه باید چیزی رو ثابت کنه . شما ادعا می کنید که در انتخابات حدود 11 میلیون رای تقلب شده . فکر نمی کنید که برای همچین حرفی نیاز به مدرک و دلیل دارین . البته دلایلی محکم تر از این که چون من و همه رفیقام و همه بچه های نیاوران و ونک به موسوی رای دادیم پس تو انتخابات تقلب شده .

      با این حال من مطمئنم که اگه 40000 امضاء ناظران موسوی هم به شما نشان داده بشه و خود موسوی هم بگه که تقلب نشده و از قبل شکست تو انتخابات رو پیش بینی کرده بودن و براش برنامه داشتن ، باز هم شما گوشتان بدهکار نخواهد بود .

      چه بسا که تاجزاده که یکی از افراد اصلی پشت پرده این برنامه ها بود هم به این موضوع که در انتخابات تقلبی نشده اشاره میکنه . آیا شما پذیرفتید .؟ ( البته در فیلم پخش شده اثری از شکنجه ندیدم و چهار نفر روی مبل نشسته و با هم بحث می کردن . )

      احتمالا شما نخواستید این فیلم را ببینید چون ادعاهای بسیار مستدل شما رو زیر سوال میبره .

      من لینک فیلم رو میذارم ولی میدونم که شما باز هم بهانه دیگری می گیرید . ضمن اینکه سایت های ضد انقلاب هم تلویحا این فیلم رو تایید کردن و گفتن که ت احتمالا تاج زاده منظورش چیز دیگه ای بوده

      http://www.javanonline.ir/film/tajzade2.wmv

      البته شما و همفکرانتون که زمین و زمان رو تکذیب می کنید این فیلم رو هم تکذیب خواهید کرد .

      فقط میدونید یه سوال برای من پیش اومده که کسی بهش پاسخ نداده . سوال رو مطرح میکنم شاید شما جوابی براش داشته باشین ( بعید میدونم )

      موسوی روز 22 خرداد ساعت 5 بعدازظهر ( یا همین حدود ) یه مصاحبه با تعداد زیادی خبرنگار داخلی و خارجی داشت . ( البته اگر این رو هم تکذیب نمی کنید )

      در این مصاحبه موسوی گفته بود : ( نقل به مضمون ) با اینکه در انتخابات تخلفات گسترده ای رخ داده با این حال بنده با اختلاف زیادی نفر اول انتخابات شدم و همونجا اعلام کرد که رییس جمهور شده .

      بعد که فرداش که نتایج واقعی منتشر شد موسوی گفت طبق اطلاعاتی که به من دادن تقلب گسترده ای در انتخابات رخ داده و انتخابات باید باطل بشه .

      سوال من اینه که اگر واقعا به ایشون اطلاعاتی راجع به تخلفات گسترده داده شده بوده چرا ایشون تو همون مصاحبه اعلام نکرد که طبق اطلاعاتی که به موسوی رسیده انتخابات باید باطل بشه .

      چرا دیگه ادعای ریاست جمهوری کرد ؟

      معنیش اینه اگه در همون انتخابات تخلفات گسترده هم رخ میداد ولی نتیجه به نفع آقای موسوی بود حاضر بود چشم روی همه چیز بذاره و جشن هم بگیره ولی وقتی نتیجه مورد نظر آقایون از کار درنیومد باید اغتشاش و آشوب راه بیفته . و ادعای تقلبشون بشه پیراهن عثمان .

      اونم به دست کسانی که ادعای قانون مداریشون گوش فلک رو پر کرده بود.
      ولی قانون رو تا جایی قبول دارن که طبق منافعشون باشه ولی وقتی قانون به ضررشون باشه حاضرن شهر رو به آتیش بکشن .

      اگر سوالات دیگری هم داشتید مطرح کنید.

    2. 2.2

      فرزند روح الله ، سرباز سید علی

      برای اطلاع دوستانی که جریان این پرسش و پاسخ بنده و میر مهدی رو نمی دونن :

      ابتدای ماجرا رو می تونید از نظرات یکی از پست های آهستان به این آدرس بخونید .

      http://www.ahestan.ir/?p=6566

      این میرمهدی به گمانم شغلش کامنت نویسی است البته این حرف بنده نیست ، حرف خودش است ، در همون نظرات گفته که هر روز تو آهستان پلاسه . و مشغول نوشتن کامنت .

      باقی ماجرا و این که میرمهدی از آهستان آمده اینجا که پاسخ یکی از نظرات بنده را بدهد . البته پاسخ را همان جا نوشته ولی برای اینکه مطمئن شود که من هم آن را میخوانم ، اینجا هم ان را نوشته .

      بنده هم پاسخ خود را به صورت مبسوط هم اینجا و هم در آهستان برایتان می نویسم .

  4. 1

    ali

    سلام دوست همسنگر عزیز

    فایل صوتی صحبتهای سردار مشفق در مورد اصلاحات را دانلود نمایید و گوش دهید و در سایت خود قرار دهید

    http://www.bartarbin.mihanblog.com

    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.