آخرین مطالب

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. 3

    یاس

    باسلام
    بله واقعا جای تعجب هست که چرا فیلم پر از اشکال محتوایی سیمرغ بلورین می گیرید. همچنین اتفاق مشابه ای برای فیلم چ رخ داد. این فیلم نیز فقط از نظر فنی قابلیت دریافت جایزه را داشت و از نظر محتوایی دارای اشتباهات فاحش بسیار زیاد بود حتی به نحوی که شخصیت شهید چمران را تا حدی کاملا متفاوت از شخصیت واقعی شان و اسناد باقی مانده از ایشان نشان دادن.

    پاسخ دادن
  2. 2

    مهدی

    این همه هزینه صرف برنامه هایی میشه که دشمن طلبه. راحت بگم کار مخالفین اسلام و شیعه رو راحت میکنه. حالا با این کارا می خوایم دین اسلام را ترویج کنیم و فرزندان شیعه و انقلابی تربیت کنیم. بدتر از همه اینکه میگن این افراد خودی هستند، معلوم نیست مسئولین بیت المال و پاسبانان شریعت کجا رفتن؟
    اخیرا در یک سریال به هم وطنان اهانت شد سریع جلوع پخش فیلم رو گرفتند و …. اما انگار اهانت های این فیلم اصلا به چشم نمی یاد. ای کاش عوامل فیلم یا مسئولین احساس مسئولیت کنند و جلوی نشر این فیلم رو بگیرند.

    پاسخ دادن
  3. 1

    زهرا

    واقعاً جای تاسفه با این همه انحراف در کشور شیعه؟ فیلم مختار هم پر از ایراد بود کی به این فیلم ها مجوز میده ؟؟ چرا مراجع جلوی اینها را نمیگیرند؟

    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.