آخرین مطالب

مطالب مرتبط

7 دیدگاه

  1. 3

    علیرضا.ب

    سلام رحمت خدا بر شما با این طرح های خوب و با کیفیت من فقط برای امور فرهنگی استفاده میکنم نه تجاری انشالله ثوابش به شما هم برسد که حتما همینطور است

    پاسخ دادن
  2. 2

    یونس کیوانی بستان اباد

    با سلام وتسلیت رسیدن ماه محرم خواهشمندم این نظر ودیدگاه مرا در اول سایت با قلم درشت بنویسید تا بخوانیم و بعد به اهل بیت بگریم (از خودم مثال میزنم من ایثارگر هستم واهل بستان اباد هستم با اینکه توان مالی هم دارم هنوز حج نرفته ام چرا چون مثال میزنم(کسی که حج میرود همسایگان اش ازهر سمت شمال وجنوب مغرب ومشرق 40 همسایه اش باید گرسنه و بیچیز نباشد اکر باشد حج او باطل است) اما به کربلا رفته ام ان هم زمانی که وضع مالی ام خوب نبود میدانی چرا چون وقتی اسم حسین و اهل بیتش میاید اشگ از چشمانم سرازیر میشود بعد فکر میکنم الان مثلا ان زمان است منهم زن ودوتا بچه ومادیات دنیا دارم ایا مثل ان 72 تن یاران واقعی حسین میتوانم همه چیز را پشت سر گذاشته وبا اینکه یعقین میدانم گشته وشهید خواهم شد ایا به یاری حسین میروم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما گفتن کی بود مانند عمل..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دادن
    1. 2.1

      یونس

      بهتر از همه چیز آن است که دروغ نگوییم!!!!!!

  3. 1

    reza

    سلام خدمت برادر عزیز و خسته نباشید . ما به کمک جمعی از برادران مومن یک واحد چاپ و تبلیغات رو راه اندازی نمودیم .
    جهت تبلیغ کار دفتر میخواهیم پوستری اسلامی در سایز 100*70 سانتیمتر رو با دستگاههای تمام پیشرفته افست چاپ کنیم و بصورت رایگان در تمامی مساجد و اماکن مذهبی و فرهنگی و حتی فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی پخش نمائیم . و جهت این امر از شما جهت طراحی این پوستر درخواست کمک داریم . این پوستر میتواند یک سوره قرآن به انتخاب شما یا یک طرح اسلامی شیک و برازنده این امر باشد . لذا شما هم در خیر و برکت و ثواب این کار در نزد خداوند بی بهره نخواهید ماند . باتشکر . منتظر جواب شما هستم .

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      عصر-انتظار

      سلام برادر
      به نظر حقیر بهتر است یک تصویر قرآنی انتخاب و چاپ نمایید
      برای این کار نیز می توانید از بخش تصاویر قرآنی یک تصویر رو انتخاب کنید
      یا علی مدد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.