آخرین مطالب

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. 1

    محمد

    سلام
    بااحترام. ببخشید بنده متوجه متن شما نشدم. چون در تیزرهای اسلامی که استفاده میکنم. از عکس ها و طرح های شما قصد استفاده دارم. خب لطف کردید و اولش نوشتید هزینه ای دریافت نمیکنید و موجب نشر فرهنگ اسلامی میشه رضلایت دارید. اما این موضوع که رعایت حقوق کپی رایت برعهده کسی هست که استفاده میکنه. کلا کار به نظرم زیر سوال میره. اینهمهطرح و عکس که شمادارید. بنده از کجا بدونم صاحب عکس یا طرح رضایت داره ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      عصر-انتظار

      با سلام . شما فرض کنید که مثلا یه موضوع رو توی گوگل سرچ می کنیم و مثلا صد تا تصویر میاره و ما از یکی از اون تصاویر استفاده می کنیم و لزوما هم اون سایت که تصویر توی اون هست همون سایت تولید کننده تصویر نیست . تا جایی که مقدور باشه و مشخص باشه ما ذکر می کنیم که مثلا کدوم قسمت طرح مال چه کسی بوده . مثلا در نقاشی های تصاویر شهدا می زنیم که نقاش اثر فلان کس بوده ولی برای بقیه موارد به این راحتی نیست و پیدا کردن این که مثلا یک تکه تذهیب اثر چه کسی بوده برامون مقدور نیست . مواردی پیش میاد که مثلا کسی یه طراحی رو برای ما میفرسته و میگه در کارهاتون استفاده کنید . بعد ما از اون طراحی در کارهامون استفاده می کنیم و در سایت قرار میدیم ، بعد از چند روز یه نفر دیگه میاد نظر میذاره که این کار مال من بوده و چرا استفاده کردین ؟ حالا ما چطور باید بفهمیم که نفر اول درست میگه و یا نفر دوم . تا جایی که برای ما مقدور باشه در طرح ها منابع کار رو ذکر می کنیم ولی بقیه اش دیگه گردن ما نیست . ضمنا نمی تونیم هم مثلا برای یک فایل لایه باز که حدود 40 تا 50 تا لایه داره بیایم بزنیم مثلا تک تک لایه ها منبعش چی بوده و کجا بوده . به صورت کلی می زنیم . دیگه اختیار انتخاب با خودتونه .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.