آخرین مطالب

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. 5

    شرمنده شهدا

    با سلام
    واقعا تصویر رهبری خیلی زیباست جهت ترویج اگر امکان دارد فایل لایه باز را هم قرار دهید .
    با تشکر

    پاسخ دادن
  2. 4

    سید علی فروتن

    تصاویر بسیار زیبا و جالب می باشند اگر بتوانید تصاویر خودتان را با جملاتی از آقا همراه کنید ما که در اداره هستیم بتوانیم به عنوان بنراستفاده کنیم.البته ما رو ببخشید که بی پروا حرف زدیم

    پاسخ دادن
    1. 4.1

      عصر انتظار

      سلام برادر
      به روی چشم

  3. 3

    احمدي

    سلام تصوير بسيار زيبايي است خيلي در اينترنت گشتم يك بنر عرضي با تصوير مقام معظم رهبري در يك گوشه مثل تصوير بالا و اماح خميني در گوشه ديگه پيدا كنم اما نشد در سايت شما هم پيدا نكردم امكان داره خواهش كنم طراحي كنيد

    پاسخ دادن
    1. 3.1

      عصر انتظار

      سلام
      به روی چشم
      ان شاء الله طراحی می کتم.

  4. 2

    مهدی

    لطفا سند این جمله رو برا من بفرستید خیلی برام مهمه ممنون

    پاسخ دادن
  5. 1

    موج

    سبک کارهایتان بسیار بسیار زیباست

    1.از متن توصیه ها و صحبت های مقام معظم رهبری در کارهایتان بیشتراستفاده کنید تا پوستر ها علاوه بر زیبایی حاوی مطلب نیز باشد.
    مثلاقسمت هایی از صحبت های ایشان در نماز جمعه :

    1.اساسى‌ترین مسئله در جمهورى اسلامى، مبارزه با حاكمیتهاى زورگویانه و اقتدارطلب دنیاست كه در شكلهاى مختلف خودش را نشان میدهد.

    2.نمیشود با هر كس و ناكسى ائتلاف كرد. باید ببینیم دشمنان دیروز امام در برابر ما چه موضعى میگیرند. اگر دیدیم مواضع ما جورى است كه آمریكاى مستكبر، صهیونیست غاصب، مزدوران قدرتهاى گوناگون، مخالفین و معاندین امام و اسلام و انقلاب از ما تجلیل میكنند، احترام میكنند، بایستى در مواضعمان شك كنیم؛ باید بدانیم كه راه درست و مستقیم را نمیرویم. این معیار است، این یك ملاك است.

    3.قضاوت در مورد اشخاص باید با معیار حال كنونى اشخاص باشد. گذشته‌ى اشخاص، مورد توجه نیست. گذشته مال آن وقتى است كه حال فعلى معلوم نباشد. انسان به آن گذشته تمسك كند و بگوید: خوب، قبلاً اینجورى بوده، حالا هم لابد همان جور است. اگر حال فعلى اشخاص در نقطه‌ى مقابل آن گذشته بود، آن گذشته دیگر كارائى ندارد. این همان قضاوتى بود كه امام امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) با جناب طلحه و جناب زبیر كرد.

    4.ایران امروز، جوان امروز، تحصیلكرده‌ى امروز، ایرانیان امروز، آنچنان وضعیتى دارند كه هر توطئه‌اى را دشمن علیه نظام جمهورى اسلامى زمینه‌چینى كند، به توفیق الهى توطئه را خنثى میكنند. منتها توجه داشته باشید؛ باید تقوا پیشه كنیم. آنچه ما را قوى میكند، تقواست؛ آنچه ما را آسیب‌ناپذیر میكند، تقواست؛ آنچه ما را به ادامه‌ى این راه تا رسیدن به اهداف عالیه امیدوار میكند، تقواست.

    5.بخصوص به جوانها عرض میكنم: بروید وصیتنامه‌ى امام را بخوانید. امامى كه دنیا را تكان داد، امامى است كه در این وصیتنامه منعكس است، در این آثار و گفتار منعكس است.

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      عصر انتظار

      به نام خدا
      سلام
      از پیشنهاد شما متشکریم البته با نظر شما کاملا موافقم و در بعضی از تصاویر این امر لحاظ شده و ان شاء الله در آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
      اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هر گونه استفاده از تصاویر و مطالب سایت (در قالب بنر ، پوستر ، ... و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.
All Content by asr-entezar.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.